Kriisi reissasi laivalla: ”Ainiin, ja olipas muuten poikkeuksellisen huonoa palvelua Silja Linella tällä kertaa. Olen jo tässä yli vuoden varsin ahkeran seilailun perusteella ollut sitä mieltä, että onpas siellä töissä järkiään mukavaa porukkaa ja hyvä meininki. Tämä kerta oli aivan yllättävä yleisessä nuivuudessaan. Ainoastaan peräpubin baarimikko ja taxfreen myyjä olivat pidäkkeettömän ystävällisiä ja rentoja.
Kaikkein tympein kohtelu tuli vastaan El Capitan -raflassa, jossa ensimmäisestä tarjoilijasta ei ottanut millään selvää ymmärtääkö puhetta lainkaan. Eikä ilmeisesti ymmärtänytkään, koska toive saada karitsa ilman siihen kuulunutta chilikastiketta (koska siinä on chiliä) ei ilmeisesti mennyt keittiöön asti. Kun asiasta huomautettiin, seuraava tarjoilija yritti ensin lähes painostaa syömään annoksen kastikkeen kanssa, koska siinä on vain vähän chiliä, ennen kuin keittiöstä kokki karjaisi että saa sen ilmankin sitä kastiketta. Laskua pyytäessä kolmas tarjoilija toistaa tuovansa ”laskut”, jolloin korjaamme että ”lasku”. Saamme silti erilliset laskut. Tämä tarjoilija sentään jopa tajuaa pyytää anteeksi mokaansa.” (Mari Koo)