Kulutusjuhla

Etämyyntiostoksen tilauksen viivästyminen kuukaudella ärsyttää

Kummitus harmittelee postimyyntitilauksen saapumisen hitautta: ”Tilasin Elluspellukselta ohkaisemman talvitakin, jonka piti saapua tilausvahvistuksen mukaan 25. marraskuuta. Kun takkia ei näkynyt, laitoin viestin asiakaspalveluun ja kyselin takin perään. Sähköpostiini oli saapunut viesti, että takki todennäköisesti saapuu 15. joulukuuta. Minua nyt ihan vähän sylettää, tai oikeastaan aika paljon. Nimittäin jos se ei edes sovi minulle ja olen turhaan odotellut riepua kuukausisotalla, niin voitte olla varmoja, ettei siitä firmasta kanneta minulle enää yhtään mitään.

Muuten olen aina pitänyt postimyyntikonseptista. Olen kauppa- ja ihmisryysisallerginen. Katalogista saan katsella vaatteita omassa kodissa, omassa rauhassa ja omaan tahtiin. Tahti vaan on yleensä niin hidas, että sitten kun saan päähäni, että tahdon jotain tilata, se on jo loppu. Mutta säästyvätpähän rahat!” (Mari Koo)

2 Comments

  1. Ellos on viime aikoina niittänyt muutenkin aika kyseenalaista mainetta… Nettisivut eivät toimi, ja sivujen mukaan varastossa olevia tuotteita ei olekaan paketissa, erityisesti tarjoustuotteet ovat yhtäkkiä mystisesti lopussa, vaikka tilausvahvistuksenkin mukaan niitä löytyy varastosta… En suosittele tilaamaan ko. firmasta mitään.

  2. Mulle on käynyt ihan sama juttu. Tilasin Ellokselta vaatteita joita kaikkia piti olla varastossa. Tilausvahvistuksessa oli kaikki mukana, mutta pakettia ei kuulunut… soitin elloksen puhelinpalveluun ja siellä huonosti suomea puhuva nainen kertoi, että tuotteita ei olekaan saatvilla ja ne mitä tulee, tulee kuukauden päästä. Buu Ellos!