Lukijamme oli maksanut vahingossa liikaa Lindorffille. Hän toivoi, että asia olisi voitu hoitaa firman suunnalta vähän fiksumminkin kuin mitä ilmoituksessa luki:
”Tällainen ystävällinen asiakaspalvelu on Lindorffilla.
Ei mennyt montaa minuuttia kirjeen avaamisesta, kun Lindorffin asiakaspalvelussa soi puhelin.
Sain neuvoteltua ylimääräisen maksun siirtymään seuraavan kuukauden erään…
Mm. TraFi osaa siirtää automaattisesti ylimääräiset ajoneuvoveroerät jopa toiseen saman henkilön omistamaan autoon… Ihan vain vertailun vuoksi 🙂
Mo
Mikäs tuossa on vaikeaa? Sähköpostilla vaan lähettää tilinumero. Itse käytän mieluummin sähköpostia, kuin että jonottaisin puhelimella johonkin palvelunumeroon. Sähköposti ei maksa mitään ja on nopeasti hoidettu. Olettaen että sähköpostilla lähetys on mahdollista, mutta ainakin tässä tapauksessa näyttäisi olevan.
HH
Luultavasti 5 euroakin voi olla aika paljon, jos joutuu asioimaan perintätoimiston kanssa. Useimmille yrityksille sopii, että liikaa maksettu summa vähennetään seuraavasta laskusta, jos ovat laskut toistuvia.
tom
En ymmärtänyt minäkään mitä vaikeaa tuossa on. Oletettavasti summa olisi hyvitetty joka tapauksessa seuraavassa laskussa, jos palvelu on luonteeltaan jatkuva. Muutoin asiasta pitää luonnollisesti sopia. Kyseessä on myös asiakkaan tekemä virhe, jolloin asian käsittelystä on luonnollista periä korvausta.