Atria kampanjoi näyttävästi broilerin puolesta. Kampanja ei kuitenkaan kerää uskottavuuspisteitä. Animalia kommentoi mm. seuraavasti: ”Broilerit eivät esimerkiksi tepastele koskaan ulkona, kuten mainosten kuvissa piirretyt kanat tekevät. Todellisuudessa broilerit eivät koskaan näe päivänvaloa, eivät pääse ulos edes kesäaikaan ja ne elävät ainoastaan noin 35-38 päivää ennen kuin joutuvat teurastetuiksi. Broilereiden kasvatus onkin kaikkein teollisinta lihantuotantoa, mikä näkyy eläinten hyvinvointiongelmina.” Myös Project Maman Katja pitää kampanjaa harhaanjohtavana: ”Olen myös aina tiennyt, mistä Kana tulee. Ranskasta. Atriankin muoviyksiöön on kietoutunut Broileri, tuo Kanan lyhytikäisempi kaveri. Tarkemmin sanoen Ross 508, joka on jalostettu kasvamaan reilussa kuukaudessa herkullisen läskiksi juuri oikeista paikoista ja jota pidetään keinovalolla hereillä melkein koko ajan, jotta se maksimoisi syömisensä.” (Mari Koo)