Exme harmittelee kahvilahintoja: ”Kävin eilen kahveella. Tai siis: otin keksin ja tuoremehun. Mikä lie kaupunkilisä siinä sitten oli, mutta keksi + tuoremehu maksoivat yhteensä 5,10 €. Kahvila oli ennen lempipaikkani, mutta sai olla viimeinen kerta. Mitä ilmeisimmin se on tarkoitettu jollekin muulle kuin minulle, sillä
a) hinnat eivät ole näkyvissä.
b) ”Meillä nämä mehut maksavat sen 2,90 € lasillinen”, eikä siinä muka ole mitään ihmeellistä.
Tunnen olevani vanha nipottaja, mutta paljonko sitä katetta oikeasti voi tarvita? Tuokin kahvila on aina rasittavuuteen asti täynnä.” (Mari Koo)
manni
On kyllä käsittämättömiä hintoja, kaupoissa saa valita aika kallista mehua, että yksikköhinnaksi muodostuu 2,9 €/l. Samaten keksejä saa eurolla parilla isohkon paketin. Vaikka laskisi palvelullekin hintaa, ei tuollaisia voi ymmärtää.
Shoppaile ilmaiseksi!
Onhan ne hinnat kauheita, mutta niin on tilojen vuokrat ja työntekijöiden palkat yms. myös.
RistoK
Hinta tuntuu olevan kohdillaan, jos paikka kerran on jatkuvasti täynnä. Minkäköhän kaupungin keskusta mahtoi olla kyse?
Kahvilan olisi hyvä ilmoittaa hintansa näkyvästi. Se olisi reilua asiakasta kohtaan. Olen varmaan valmis maksamaan enemmän tuotteista, joiden hinnan tiedän ennen kassalle menoa. Itselleni on monesti jäänyt kurja fiilis juuri siksi, että hinta onkin ollut muuta mitä on odottanut ennen maksutapahtumaa.
Tiina Kirves
Törmäsin lähes vastaavaan kun kävin Lintsin uudessa ruokaKATTILAssa hampurilaisella – mutta täällä tarjoilija mainitsi onneksi etukäteen siitä että he eivät tarjoile hanavettä lainkaan ja Ramlösa maksaa 7,5 euroa. Todennäköisesti vettä ruokajuomaksi tilanneilta oli tullut paljon palautetta. Harvoin on tullut nautitua ravinteliympäristössä juoma omasta pullosta, mutta onneksi tämä oli myös mahdollista tässä tapauksessa!