Juho Tunkelo ihmettelee omien kokemustensa voimin kahviloiden asiakaspalvelun tasoa. ”Ketjukahvilan kassalle tullessani asiakaspalvelija kysyi mitä haluan, alan kertoa… kunnes alkaakin kesken lauseeni keskustella toisen asiakkaan kanssa – joka kysyy missä tilauksensa viipyy. Asiakaspalvelija tutkii papereitaan hetken, sitten toteaa että nyt menee kyllä hetki koska oli unohtanut kertoa keittiöön tilauksen. Niin ja kahvin hän tuo sitten vasta sen kanssa, ettei tule epärealistisia odotuksia.

Wow. Ihan kuin olisi asiakaspalvelijan velvollisuuksiin kuuluvaa ”ottaa luulot pois” asiakkailta ja ”murtaa vastarinta”. Veikkaan kyllä ettei enää tässä siviiliyhteiskunnassa pahemmin toimi. Sotilaskodissa voi sitten kokeilla sellaista. Vaikka sielläkin tädeillä oli muistaakseni humaanimpi ote. :)” (Mari Koo)