Kulutusjuhla

OP-Pohjolan asiakaspalvelu tuotti lähinnä harmia

Kyuu Eturautilla olisi ollut asiaa OP-Pohjolaan, mutta yhteydenotto ei sujunut sutjakkaasti. Ensiksi nettisivuilla ilmoitetut puhelinnumerot eivät toimineet: ”Noh, sitten selattiin järkyttävän sekavia sivuja ja katsottiin missä heillä on konttoreita. Niitä on aika paljon, mutta pääosassa todetaan että ei palvella vakuutusasioissa. Eli meillä on vakuutusyhtiö, jolla on konttoreita, joissa palvellaan muissa paitsi vakuutusasioilla. Tämä selvä. Ainoa palvelua lupaava paikka oli siten Hämeenkadulla. Ei muuta kuin flunssaisena ruuhkaan ajamaan, maksamaan pari euroa puolen tunnin pysäköinnistä ja kävelemään paikalle.

Sielläpä sitten neuvokas asiakaspalvelija kertoi, että heidän konttoreissaan ei nykyään enää ole asiakaspalvelua, eivätkä he pääse vakuutustietoihin käsiksi. Heidän puolen korttelin kokoiset liiketilat ovat ilmeisesti vain tilataideteosten säilytystä varten. Niinpä hän ohjasi minut edelleen istumaan puhelimen luuri kourassa jonottamaan asiakaspalveluun. Hermojani kesti suunnilleen yhtä kauan kun parkkimaksua, jonka aikana ei vastattu. Lopulta sain sentäs jätettyä soittopyynnön. Johon ei vastattu.

Seikkailun varrella sain tosin sen verran vielä kuulla, että firmalla ei ole oikeita puhelinnumeroita nettisivuillaan.” (Mari Koo, kiitos linkistä Janille)

2 Comments

  1. Ihan samaa raivoa OP-Pohjolan puhelinhommien kanssa. Ihmettelen että sain edes vahinkoilmoituksen tehtyä. Päivystävältä tarkastajalta sitten peruslässytystä ja tarkastuksia ei pyynnöistä huolimatta kuulunut. Mutta sitten se automaattinäppäilyllä tehty soittopyyntö kuitenkin toimi.

    Soittivat sunnuntaina takaisin. Asiahan ei siinä edennyt juuri mitenkään mutta sain sentään sähköpostitiedot asioiden käsittelijöille. Ja tuli hyvä mieli.

    Jos tuo viikonloppusoittelu oli tarkoituksellista pisteiden keräämistä niin olkoon. Hyvää palvelua se on silti.

    Katsotaan mitä tapahtuu. Raportoin jos menee hankalaksi mutta mukavahan se olisi tämmöisellä foorumilla joskus päästä kehumaan. Ja tulkinnanvaraisuuksiahan vesivahinkohommissa riittää.

    T

  2. Jatkoraportti. Hankalinta oli tuo yhteyden saaminen ja puhelinjonottelu ja muut. Keskusteluyhteyden synnyttyä asia eteni sujuvasti ja nopeasti. Kiitän.