Kulutusjuhla

Gigantti pompottaa kuluttajansuojalain vastaisesti

Pikkuapurin Jari kävi lukuisia kertoja valittamassa viallisesta tuotteesta Gigantissa ja käy tapauksen läpi blogissaan: ”Tiedän miten toimia huoltojen ymv. kanssa. Mitkä ovat ketjun sisäiset toiveet ja ohjeet, JA miten ne ovat aina ristiriidassa kuluttajansuojan kanssa. Niin tässäkin tapauksessa. Asiakasta pomputetaan väsyksiin, koska kukaan ei jaksa paneutua yhteen pieneen ongelmaan kunnolla. Olisi tarvinnut vain antaa laitteen olla herätevirralla päiviä. Se olisi ylikuumentunut, kuten se minullakin teki – neljästi.

Meitä on satoja tuhansia. Hyväksymme pompotuksen. Itselläni episodiin on mennyt helposti toistakymmentä työtuntia ja kymmeniä bensa- ja vaivakilometreja. Plus hermot ja Gigantin maine.” (Mari Koo)

2 Comments

  1. Kerrasta viisastuneena tiedän, että kyseisessä puljussa en enää asioi.

  2. Gigantista ei kannata ottaa ekaa pakettia, ainakin kolme tuotetta on vaihdettu vian takia, kun on otettu eka paketti. Kerran katottiin ku myyjä anto sen päällimmäisen paketin ja me oltiin molemmat, ettei oltais otettu sitä vanhojen kokemusten takia… ja kas sehän ei toiminut 😀 Gigassa täytyy olla joku superrhyvä tarjous, että ostetaan sieltä mitään…. Hintavertailun vuoksi siellä tulee kyllä käytyä, että pitää löytää pikkasen halvempi tai pikkasen parempi tuote muualta….

Comments are closed