Villiviini harmittelee VR:n palvelua: ”Tytär irvisteli eilen VR:lle, jonka palvelut sen kun huononevat työmatkalaisille. Vielä viime vuonna sai kuukausilipun tilattua vaivattomasti suoraan kotiin, jolloin laskun voi maksaa nettipankkiin. Lippu siis tuli automaattisesti kotiin sen ajan, kuin tilaus oli voimassa. Se palvelu on poistettu, kuinkas muuten. Mitäpä sitä liikaa asiakkaita palvelemaan. Nyt hän yritti kai ensimmäistä kertaa ostaa nettikaupasta kuukausilippua. Lähiliikenteen sijaan VR myi väkisin kalliimman kaukoliikenteen lipun, vei rahat eikä antanut lippua. Tyttären piti mennä asemalle sitä hakemaan, jossa toki sai liikaa perityt rahat takaisin ja lipun kouraansa. Jos ihminen lähtee töihin ennen seitsemää ja palaa aikaisintaan joskus puoli kuuden aikoihin, niin ei ole kiva enää mennä aseman lippuluukulle jonottamaan. Jos se noihin aikoihin on edes auki.” (Mari Koo, kiitos linkistä Kaisalle)